Fixat!

Jahopp, idag är passen fixade. Skönt, hoppas det går fortfortfort att få dom. Vore ju prima om jag kunde få hämta det på måndag.. Måste ju ha det för att kunna beställa tågluffkortet, och det är det nog verkligen dags att göra så snart som möjligt..

Håller justnu på att somna typ. Lars tittar på Mythbusters. I reklamerna är det nån film eller serie eller nåt där väggar öppnar sig och sånt, känns väldigt ointressant. Men om ungefär en halvtimme börjar So you think you can dance så jag antar att det bara är att härda ut (läs: sitta här)..

Imorrn är det jobb, börjar nio. Borde gå o lägga mig, för jag var hur nära som helst att somna i soffan nyss, men jag kan ju inte missa det enda program jag faktiskt följer.. Det är lätt värt att stanna uppe för :)

Kommentarer
Postat av: Hannie

Jag säger bara: kupono! my god ;)



Jobbar du i helgen?

2009-08-12 @ 15:04:23
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0