Hudik

B-52's - Funplex. Bra skit.

Idag var jag iväg till Hudik med Marie och Kristin. Trevligt. Kom hem med en tunika slash skjorta, ett linne och ett par skor - för bra precis 500 spänn (498) sammanlagt. Det är rätt bra tycker jag. Dessutom så känns köpen bra och vettiga :) Gräjt.

Sitter och väntar på mamma nu. Hennes kör började sju, hon skulle komma efter den - och det läre väl kanske inte dröja speciellt länge. Klockan nio är det Desperate - härlans :)

Jag och Marie kom fram till det idag - att det är inte lika roligt att se teve när man inte har en massa plugg att göra längre. Det var mycket roligare när läxorna var det tråkiga alternativet och teven det roliga. Nu finns det tyvärr inget man kan säga är tråkigare - egentligen. Faktiskt. Haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, ibland är vi faan clever!

2008-05-27 @ 21:21:19
Postat av: Rebecca

Jag måste erkänna att jag inte tänkte på Sara när jag skrev det där inlägget. (Sara förlåt) Men jag hade ingen aning om att ni skulle komma dit förrän jag satt i Saras bil på väg til er.. så ni får inte lika stort förlåt, men ett litet. ;) Hehe.
Allt bara bra annars?
Jaaa, det var ju jättretrevligt. :)

2008-05-28 @ 09:13:06
URL: http://gladiol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0