ESC

I lördags var vi ett gäng hemma hos Carro i Föne. Åt himla gott, umgicks trevligt och såg på ESC. Hellyckad kväll som verkligen borde göras om. Ja, heltrevligt :) Verkligen. Tack flickor för en strålande afton :)

Klockan halvtvå befann jag mej i Färila och hämtade upp Jenny som hade varit till Stockholm med Kåken. När jag svängde av till Ljusdal så kollade hon skitkonstigt på mej och sa "ööh, vart ska du, Elin?" Tydligen hade inte mamma sagt att hon skulle sova i Ljusdal med mej, men så blev det - och jag tror inte hon led så himla mycket av det.

På söndagen vaknade vi kring ett av att mamma ringde och väckte oss, troligen var det lika bra, så vi inte sov bort hela dagen. Vi åt frukost och gick runt Kyrksjön. Det var ordentligt, men man får passa på då det fina vädret hälsade på. Vi åt på Kina på kvällen, gott och trevligt. Elin & Jenny bland en massa morsdags-firare. Det kom fram en tant till oss och frågade vart vi hade gjort av våran mamma. Det lät på henne som att vi var två femåringar som sprungit bort på tivoli eller nåt. Vi sa att hon inte fick följa med, sen skrattade vi lite.

Fast, hon hade fått följa med om hon hade varit i Ljusdal. Faktiskt. Generöst av oss. Haha.

Jenny sov hos mej en natt till, och anledningen till att jag är vaken nu är att jag fick skjutsa henne till skolan i morse. Nu ska jag fara till Kristin, hon är också vaken oh vi börjar inte förrän 11.45. Men så kan det vara :)

Btw. så skulle det bli finare och finare i veckan :) Det gillas starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0