Vid världens ände

Japp, nu är jag hemkommen från fröken Emily. Vi såg som sagt Pirates 3. Jag säger då det - konstigare film får man nog helt enkelt leta efter. Vi fattade absolut ingenting. Dock har vi bestämt oss för att göra ett nytt försök inom en snar framtid.

Klockan är mycket. Halvtvå. Jag är inte ens trött. Vad gör man? Låg o såg på Brottskod försvunnen i måndags, dom visar en massa repriser om nätterna nu. Dom sa att det skulle gå mycket senare dom andra nätterna. Får se om jag missat det, eller om jag fortfarande kan se det. Annars får jag väl lägga mig o läsa till körkortet. Det kan ju vara bra det också, vill jag mena.

Tur att det är sovmorgon till 10.30 imorrn iaf :)

Kommentarer
Postat av: ewie

Vad tyckte du om filmen? :)

2008-03-19 @ 01:36:22
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: ewie

sv: tack :)
jo, själv tyckte jag att 3:an inte riktigt var lika bra som 2:an :)

2008-03-19 @ 01:45:17
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0