Sjuk-Elin

Idag sov jag middag. Det var himla jätte-skönt! Aoow. Har haft hel-ont i ögonen idag. Det blir alltid så när jag är sjuk. Så himla värdelöst. Vill bara låsa in mig i ett rum utan fönster och sitta där i mörkret o blunda. Det är skönast. Var i vilket fall tvungen att gå o handla lite, mindre opepp tyckte jag då. Men det var skönt då det var gjort..

Lagade god mat idag också. Hade med mig älgskav från hemifrån. Stekte färska champinjoner, hällde på kantarell-cremefraiche och rörde i älgskaven. Helgott med quinoa & sallad till. Det gjorde jag faktiskt bra. Synd att det blir så himla mycket disk bara. Jag hatar att diska!

Ikväll blir det Wallander & banan-ätning. Längtar redan. Sedan ska jag sova cp-gott. Så gott som jag aldrig förr sovit, ungefär. Har körlektion 8.40 imorrn. Mindre pepp kanske, måste även skippa Desktop-lektionen. Hur mycket jag än hatar dom lektionerna så känns det rätt kasst o låta körskolan gå ut över den "vanliga" skolan. Meeen - vad gör man inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0