Reflektion

Lördagen var himla trevlig, om jag får säga det själv. Trevligt sällskap, bra musik & mycket dans. Vad mer kan man begära? Tack för en trevlig afton, diverse beeejbs.

Har även jobbat klart min näst sista helg. Jäklar vad skönt. Så, efter nästa helg är ja gen fri kvinna igen. Ja, det ska bli mys. Lika mys som nu när jag sitter i mjukiskläderna och poppar ABBA. Dom är mysfaktor. Mamma & jag ska beställa biljetter till Mamma Mia Scandinavia den här månaden också. Oh yes!

I eftermiddag bär det iväg till Ljusdal igen. Måste verkligen plugga råmycket teori. Känns som en bra idé, ja.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Abba är bäst!

2008-03-26 @ 14:21:42
Postat av: hannie

du är ett pose-ess elin :)

2008-03-26 @ 22:44:37
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0