PartyPÄPP

Alltså, shit vad jag längtar tills på lördag. Det ska bli helt galet, jag är så himla partysugen nu. Så - ge mig lördag! På en gång. Det var väldigt längesedan jag var ut och skakade rumpa nu, jag längtar! Grymt mycket. Oh yes.

Nu ska jag laga mat, och sen klockan 22 ska jag gå till Emily, då ska vi se Pirates of the Carribean 3. Jag har införskaffat mig den nu :) Haha. Får se om den är bra :) Sedan har Emily köpt popcorn också, som är till för att ätas. Till det köpte jag en fet cocacola, så ikväll blir det lite svull också med andra ord. Egentligen borde jag inte umgås med henne nu, för jag har smittat ner henne så nu håller hon på att bli dödssjuk. Lovar att hon ligger i feber imorrn. Vore ju kul om det kom tillbaka på mig igen. Haha. (Märk ironin.) Troligen så slipper jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0