Intensivkurs

Jenny for till Gävle idag med Ida & Linda. Jag kunde inte följa med, för jag har två körlektioner idag. Har ju intensivkurs nu på sportlovet. Yes. Hoppas man kommer nån vart, känns dock lite smådrygt sådär. Jag gillar inte att köra bil. Nej, nej. Första körlektionen är i vilket fall 10.05 tror jag. Och ändå har jag varit vaken sedan kvart i åtta eller nåt i den stilen. Skapligt drygt. DumJenny. Inatt slocknar jag gott.

Måste även passa på att hylla lördagens melodifestival lite också. Det var nästan bara bra låtar, jämför man med förra veckan då det inte fanns en enda bra så var ju detta ett underverk. Dock åkte låtarna som jag tyckte var allra bäst ut först. Men, det var ingen katastrof i vilket fall.. Sådär, apropå ketchup.

Vi trodde att vi fattade
Vi blundade och skrattade
Vi tog allting vi kunde få
Jag undrar vad vi tänkte på

Den morgonen
Jag minns dig där i fönstret sista morgonen
Det hände nåt på natten
Och på morgonen var allting förbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0