Fever

Idag har vi varit till Björnrike, familjen plus anhängare. Helt okej väder, det gick bra trots min skitpuckade rygg som jag inte alls tycker om. Oh no.

Har fått x antal skumma sms både idag & igår. Roliga på ett sätt, glädjande. Men ändå skrämmande, ångestväckande & tankeväckande. Jag blir liksom lite stum, sådär. Vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka.

Det är svårt med livet, har jag kommit fram till. Det är inte så himla bara med allt e. Och ändå är man inte en person med ett überkomplicerat liv, om man jämför med vissa andra. Stackars dom. Jag tycker synd om mig själv, men stackars dom. Säger jag bara. Huua.

Laddade hem Peggy Lee - Fever också. Den är så himla mysig. Jag tänker på dansen, och mys. Jag saknar dansen. Inte människorna, inte Jenny. Men dansen. Uppträdningarna. Oh, det var tider det. Helt lovely! Ja. Faktsikt. Jag drömde till och med om Dans-Jenny för någon dag sedan. Lite läskigt sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0