Feber?

Idag var jag på helkbanan. Inte alls så kul som alla sade, dock helt okej. Åkte med Annika & Rebecka. Rätt trevligt, hm ja. Emily var här ikväll, vi åt negerbollar och såg på Starter Wife, verkar vara en bra miniserie. Sex avsnitt är rimligt också, kan jag tycka.

Det känns som att jag har feber. Mindre spännande. Jag tar livet av mig själv om jag vaknar upp imorrn och har feber, alltså. Fast ändå så vore det skönt om jag fick det. Det var väldigt längesedan jag var sjuk nu, och har man feber kan man tycka synd om sig själv med anledning & gott samvete. Ja, lite störd är jag. Men jag gillar att tycka synd om mig själv. Faktsikt. Befriande på nåt sätt. Hoho.

Godnatt, Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0