Smärtor

Ja, igår då jag vaknade så skulle jag kliva ur sängen. Lurvis hade sovit med mig den natten och så skulle jag svinga benet över honom när jag skulle kliva ur sängen. Ja, då tappar jag givetvis balansen (inte så mycket att jag ramlar) MEN - jag slår i foten skithårt i allt som finns att slå i. Jag har fortfarande ont i mina tår på ytterkanten. Stortån har jag haft ont i x antal veckor nu. Så - jag har endast två välmående tår på min högerfot just för tillfället. Jag måste verkligen ha stukat mina tår rejält igår då jag forftarade har ont idag. Herregud!

Och så är ju tant Röd på besök också, vilket heller inte är så jävla trevligt alla gånger. Jag brukar inte vara lättretlig och ha ont, men nu har båda två inträffat. Det tycker jag inte om. Bättre lycka nästa månad, Elin.

Kommentarer
Postat av: josefine

alltså det är fan inte okej, att slå foten i något. det gör så fruktansvärt ont att det inte går att beskriva. förbannade hårda kanter!

2008-01-13 @ 17:27:05
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0