Skolan

Idag hade vi våran psykologilektion. Det verkar faktiskt rätt kul, och Karin verkar mysig. Sitter på filosofilektion nu, så himla segt. Plus att vi har fått världens jobbigaste uppgift också. Bläbloblå. (Jag hatar filosofi!)

Skulle helst av allt vilja att skolan bara kunde försvinna justnu. Har så himla mycket att göra som det känns.. Ikväll finns det en massa saker jag skulle ha gjort. Teori till körskolan först och främst. Två uppgifter till medicinen samt 40 engelskaglosor till imorrn. Suck. Megasuck. Det kanske inte låter så mycket, men det ÄR mycket. Plus att det är teoriträff ikväll också mellan halvsex & sju. Så då är det ju en och en halv timme som försvinner där också, plus att man förmodligen läre äta nånting. Så minst två timmar är ju helt borta i vilket fall.

Dumt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag föreslår gemensam strejk någon gång inom en snar framtid för samhälletreorna. bara någpn vecka sådär. vore fint med en veckas ledighet innan sportlovet. ja! orkar inte med skolan just nu. vill ha vår, solsken, sommar och frihet. oj med stora bokstäver ska det vara såklart. jag upprepar FRIHET :) fyrtio engelskaglosor tills imorgon ja! favoriterna är hedgehog och foliage. 38 to go!

2008-01-23 @ 16:45:57
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag tyckte väl jag oxå att ni satt och knappla lite väl mkt på lektionen för att "söka" efter filosofiska problem ;P haha

2008-01-23 @ 18:50:12
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0