Walk Away

Idag laddade jag hem depplåten nummer ett. Christina Aguilera - Walk Away. Jag undrar hur många gånger man surat till den egentligen. Det var inte kul att lyssna på den, men skönt ändå. Skönt med lite dålig stämning ibland med. Haha, usch vad sjukt det lät. Men man måste kompensera allt bra med lite depp också. Haha. Ja usch ja, jag är så glad att tiderna då man lyssnade på den låten är över. Verkligen borta för alltid. Nu har jag inget att må dåligt över längre, absolut ingenting som det känns, faktiskt. Det är bra.

När jag lyssnat klart på den så satte jag mig i bilen och for till Lars. Innan jag åkte till han åkte jag upp till Linus med alvedon. Tydligen var det ravefest i hans huvud. Och eftersom jag är så snäll så avvarade jag tre alvedonisar åt han. Sen for jag till Lars iaf. Och nu sitter jag här i Nore. Lars har jag skickat i säng, för han var jättetrött. Då ska man sova. Det är bara skit på teven. Justnu har jag på Debatt på ettan. Fast det brukar jag titta på ibland, men justnu känns det inte kul.

Jaja, man får väl kanske ta o lägga sig snart ändå, fast det känns inte kul det heller för jag vet att jag kommer ligga o vrida o vända på mig hur länge som helst, och det undviker jag gärna. Men ja, det blir nog säng ändå snart. Det är ju mysigt att kramas, om inte annat.


Kommentarer
Postat av: hannie

men tanten är sjuk och ligger på sjukhus :( stackars tant. vet du, ska vi mysas någon dag framåt jul? det vore trevligt enligt mig.

2008-12-04 @ 23:28:22
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0