Ordentligt

Idag har jag varit ordentlig. Jag har städat, tvättat, skurat dörrmatta & handlat. Hur duktigt som helst. Kristin & Marie var hit en sväng också. Mysigt, yes. Jag lagade pannkaka på vete & grahamsmjöl som jag smaskade i mig - det var gott :) Mamma kom hon också, med kroppkakor - så imorrn slipper jag laga mat. Maha. Och kroppkakor som är så jäkla gott också :) MUMMA! Haha.

Masade iväg mig på STARK med Hanna idag också för att röra lite på fläsket. Ordentligt! Sen kom Frida en sväng också. Med andra ord en rätt produktiv dag får jag ta o säga. Skulle verkligen ha diskat innan jag lade mig också, men troligen kommer det inte att inträffa.

Sitter och väntar på How I met your mother, som vanligt. Ska borsta tänderna och krypa ner nu tills det börjar, om typ 4 minuter. Dagens höjdpunkt alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0