Hej Blogg!

Nu när blogg har haft plattformsbyte har jag verkligen längtat till att det skulle börja fungera igen för jag hde ju sååå mycket att skriva. Nu när det väl fungerar, har jag inget vettigt över huvud taget att klämma fram.

Förutom att jag blir lycklig av fint väder & trevliga telefonsamtal. Idag har det varit sjukt fint väder, jag känner vårkänslorna. Jag längtar helt sjukt mycket till sommaren alltså, det finns inte ord.

How I met your mother måste vara världens bästa serie. Jag ska lätt köpa säsong ett, så fort som möjligt. Det ska jag kosta på mig. Avsnitten igår och idag har varit hur underbara som helst. Jag har suttit här och skrattat för mig själv.

Nu ska jag ta o lägga mig. Klockan är hel-mycket, men jag har ju faktiskt sovmorgon till halvelva imorgon. Så det ska nog inte vara några problem.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Vad gott :) !

2008-04-02 @ 19:33:44
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0