Halvåtta

Uppe med tuppen. Klev upp halvåtta, det är mycket skönare att kliva upp o ha tid på sig innan man åker på jobbet.. Jobbar mellan tio och stängning idag. Ikväll kommer Jenny och imorrn ska vi två på Romerska och sen blir det Kårböle. Har även fyra Herman-kakor som jag ska ge bort idag också. Känns som ett dött lopp, men Marie ska få en, det är bestämt redan. Och sen ska jag packa på Lars mams en också, sen får vi se. Two more to go! Wish me luck!

Äh, äta frukost och så kanske? Har tom köpt långfil. Undra om jag ska äta det eller fjällfil. Så jäkla gott!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Shit, jag har fan presentkort på Romerska som går ut nu i februari. Det hade jag ju glömt bort, tak för påminningen Elin ;)

2010-01-29 @ 10:22:36
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0