Sverige!

Nu är man i Sverige igen. Har haft det så himla bra! Italien var oslagbart. Speciellt Verona & Gardasjön. Och Paris ocksaå, för den delen. Var bl.a på Disneyland. Så sjukt roligt! Vi sprang runt som två tioåriga tjejer igen. Lovely! Och Dublin var ju guld. Kanske inte själva staden men vi hade himla kul där. Hittade en varsin kanadensisk polare innan Guinessen som vi träffade även dagen efter. Orkar inte dra världens resumé över allt vi har gjort. Det känns så jobbigt. Skulle få sitta här i flera timmar då som det känns.

Kom hem igårkväll. Packade upp och insöp den underbara Ljusdalsluften och älskade min lägenhet lite. Sen kom Lars och hämtade mig, så for vi till Nore och kramades järnet. Underbart! Fick födelsedagspresent också. Ett jättefint armband. Hoppas bara att det går att ta in. Känns inte som en överraskning att armband och mina handleder inte går ihop.. Och sen hade han fått en ny säng också som blev över när hans mormor flyttade på Källbacka. Hur bra som helst! Den känns väldigt mycket Elin och passar precis in i visionerna jag har om sovrummet som Gud glömde. Haha. (Förlåt Lars.)

Idag låg vi i sängen länge. Och jag fick frukost på sängen. Lyxigt värre. Sen for Lars och hämtade Felicia som hade sovit hos Camilla. Så idag har det blivit en massa lek. Käkade tortillas till middag och sen blev det ännu mer lek. Nu är Lars uppe och lägger henne. Tycker dock att han har varit borta lite VÄL länge nu. Måate nog gå upp och titta om han också har somnat om ett tag.

Imorrn blir det en månads försenat 20årskalas i Kårböle. Ska bli så härligt att träffa släkten!


Kommentarer
Postat av: Fetto Ida

sv: haha! :D Så rätt. så rätt! :P

2009-10-12 @ 15:46:38
URL: http://woxliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0