Födelsedagskalas

Helgen har varit kanon. I fredags hade jag 20årskalas hemma i Nore med mina absoluta favvotjejer. Det var helt suveränt. Hade så himla roligt, och det var verkligen guld att ha alla samlade. Mycket skratt och mycket annat som var allmänt bäst kring mat och spel och sånt. Måste verkligen göras om, om inte innan - så när jag fyller 21.

Igår var jag sjukt trött, eftersom vi var uppe och kalasade till fyra på morgonen. Verkligen bevis på att man inte behöver vara full för atta ha kul som att många i Ljusdal tror. Känns fint att man kan överbevisa't ibland. Så, jag och Lars låg o degade i soffan och i sängen i princip hela dagen. Tog oss en sväng in på Ljusdal också och hämtade ut mitt armband som dom hade kortat av. Det som jag fick av Lars i födelsedagspresent. Jag älskar det. Det är fint. Hur som haver, på kvällen gick vi på bio. Flickan som lekte med elden. Bra. Inte så sinnessjukt bra som alla tycker, var inte så överförtjust i Män som hatar kvinnor heller. Men dom är bra :) Sen blev det mys franför How I Met Your Mother innan sängen.

Idag tog jag med mig Erik och for till Kårböle. Han hade sovit i min lägenhet. Vi har väl mest spelat kort och pratat som vanligt när man är i Kårböle. Och så gick jag och mamma på macken och köpte glass. Och så spelade vi lite mer kort, och pratade lite mer, typ. Nu är det nog snart sovdags. Tycker synd om Lars som ska åka på jobbet om en halvtimme. Det hade man ju aldrig pallat!

Imorrn ska jag och Erik åka till Ljusdal. Lämna grejer på Åkerslund och dumpa bilen på lagning på Ford. Sen åker vi och faster till Delsbo på Säcken och sen ska iaf jag och Erik på Albins och kolla på julklappsspel. Och så blir det nog lite häng med faster också. Garanterat :) Känns som ett bra tidsfördriv när det bara är jag och Erik hemma imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0