Delsbo

Idag har jag, Erik och faster varit i Delsbo. Fyndat som alltid. Så var vi på Albins och köpte det obligatoriska julaftonsspelet. Och så åt vi och sånt i Lillhaga, och så kom Lars en sväng med. Och mamma. Och sen for vi till Kårböle igen. Jag, mamma och Erik. Nu har jag och Erik precis sett Johan Falk. National Target. Så det blir andra omgången jag ser dom nu, vi såg GSI och Vapenbröder igår. Så sjukt bra filmer så det finns inte ord för det. Så oslagbara. Och Joel Kinnaman är en gud.

Nu ska jag ta o lägga mig. Läsa lite i Mansons bok. Imorrn jobbar jag. 9-18.15. Sen blir det Ljusdal. Och Desperate såklart. Icke att förglömma!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tove-Li

Ja men visst är filmerna helt underbara. Har också sett dom och är helt frälst. Tycker att Joel Kinnaman är så bra, och snygg! Fast det håller inte alla med mig om, vad tycker du? :)

Allt bra annars förresten?

2009-10-27 @ 09:15:20
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0