80årskalas

Kan vara dags att uppdatera. Så därför passar jag på när blogg.se är supersegt! (Hmm..)

Helgen har spenderats i Kårböle och den har såklart varit kanon. Massa prat bus och mys med la Familia. Och som om inte det var nog så har det bakats pepparkakor och städats skrubb. Och så hann vi med ett 80årskalas med. (Grattis till världens bästa och härligaste farmor!!) Urtrevlig helg!

Åkte tillbaka till Ljusdal idag. Snorhalt på vägen och när jag hade åkt typ en mil så låg det en bil på taket nere i diket. Då vill man helst vända om och åka hem igen! Men jag överlevde färden. Plockade upp Marie i Färila och for till Ljusdal. Uträttade ärenden. Köpte en julklapp till min lilla familj i Ramsjö. Nu är det bara två julklappar kvar att fixa. Skönt! :)

Och så var Marie här till halvsju kanske, och så for hon hem. Och efter det så har det inte hänt mycket, har bara sett på teve. Lars la sig typ halvnio, kände att det kanske var lite väl tidigt. Och så ville jag ju se Paradise (såklart). Och det börjar ju tio. Missade dock dom tio första minuterna. Så himla typiskt att det händer då man sitter och väntar på nåt. Så blir man så uppslukad av själva väntandet typ. Haha. Jobbigt.

Men nu ska jag sova i vilket fall. Måste ju upp klockan sju imorrn. För 07.15 börjar ju julkalendern! Det får man inte missa! Sen har jag klipptid vid elva. Sen ska jag hämta Felicia på dagis och sen blir det en färd till Lillhaga med massa lek och mys. Kanooon!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0