Körigt

Har jobbat idag. Stängde med Malla. Gick prima. En bra dag blev det, med rätt mycket flams. Åkte till Marie efter jobbet, sen for vi till mig och så åkte hon. Gick ut för Malin stod här nere, stod med henne i kanske tre minuter sen kom hennes skjuts. Så nu sitter jag här själv. Lars är ute och röjer. Tråkigt för mig..

Öppnar imorrn. En jobbig sak. Daniel har jouren. ALLTSÅ är det bara han och jag i  fram till typ tolv-ett och problemet i det hela är att han har aldrig har suttit i kassan. Fatta om det bir mycket folk. Då jäklar blir det körigt. Huua. Så, ska ni handla på Delins imorrn så kom senare, när det har kommit mer kassapersonal. Tack.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0