(Y)

Det blev hur bra som helst med gardinerna. Lite irriterande dock att det är som ett streck på ena gardinen som inte ska vara där.. Hm. Menmen :) Måste dock leja nån stackare som får sätta upp omtag i mina stenväggar. Är det någon som känner sig manad så är det bara att göra't :)

Jag & Jenny käkade pizza igår. Gött! :) Sen for hon på Kåken. Jag & Kristin åkte till Färila till Marie. Sen for vi hem, och så la jag mig.

Idag är det jobb på Dellan. (Sa ju upp mig från Ringbolaget i onsdags, det har jag kanske inte skrivit - men det kändes dumt att sitta där utan lön på ett jobb som man inte alls trivs på) - börjar i vilket fall idag klockan 13.30 i Färila. Känner mig inte direkt taggad, hoppas jag får jobba med nån rolig iaf.

Kanske är dags för lite frukost eller så..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en fin lördag:)

2009-03-28 @ 10:28:43
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0