Second Chance



Sitter och lyssnar på denna. Shinedown - Second Chance. Skulle nästan kunna påstå att det är världens bästa låt. Den går på repeat på hög volym justnu. Väldigt deppig stämning i den, jag vet liksom inte vart jag ska ta vägen. Det känns jobbigt att lyssna på den, men ändå gör jag det (för den är väldigt väldigt väldigt bra) - det är konstigt detdär. Och jag känner att jag mår dåligt, typ, att jag bara vill lägga mig o grina, men jag har ju inget att vara ledsen för som det känns. Underligt, jag vet. Men det är verkligen en låt alla borde lyssna på.

Fruktansvärt bra.

(Lite irriterande dock att det är ett "lyrics-klipp" men att texten inte stämmer. Skulle ha velat ta bort bilden och bara lagt ut låten liksom, men jag är helt värdelös på att ändra i html-koder, annars hade jag ju kunnat göra det. Vet nån hur man gör blir jag gärna upplyst)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den är grym !

2009-03-27 @ 13:39:37
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0