Renovering

Idag har det varit renovering i Nore, Hallen och trappen ska göras om. Lars mamma, pappa & bror var här och hjälpte till. Skönt att det händer något faktiskt (säger jag, som inte ens bor här, liksom). Imorrn blir vi nog själva och Felicia ska barnvaktas av Camilla, får väl se hur långt vi kommer. Hoppas vi hinner med mycket så ställningen i trappen kommer bort, så den slipper stå i trappen hela veckan. Det är lite trixigt att komma upp, men det går.

Nu tittar Lars på Star Wars, sämsta skiten ever. När jag sa att jag aldrig hade sett det höll han på att tappa hakan, på riktigt. Tvivlar dock starkt på att jag gått miste om något. Hur som helst. Vet inte riktigt vad man kan göra medans, jag har redan gjort allt jag kan göra som det känns. Allt utom att plocka ur diskmaskinen, och det ska jag göra. Och slänga snorpapper. Som det känns nu kommer jag snora upp flera paket med näsdukar om dagen för resten av mitt liv. Vet dock att detta inte är sant. Känns lugnande.

Well, hade inte klockan varit så mycket hade jag ringt mormor och morfar och hört hur det gick med Kirre, har tänkt på det i ett par dagar nu men det flyger alltid ur huvudet på mig. Det är lite dumt. Hoppas att allt är bra med honom iaf, alltid lika trist när djur är sjuka. Usch.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kirre lever! Just nu är han i rätt fin form, men äter inget annat än gädda och dricker inget alls, så vi får väl se hur det blir... Men han mår, som sagt, till synes bra just nu. Ring dem ändå du! Lycka till med trappen!

2009-03-22 @ 14:13:54
Postat av: Camilla

Att hon var från Hudik visste jag men inte att han var från Delsbo, nu måste jag titta lite extra på honom. Men hon skriver som sagt grymt ! :)

2009-03-23 @ 17:29:17
URL: http://camillagrip.blogspot.com
Postat av: hannie

Ja det tar ju sån jäkla tid o titta igenom alla-. buhu :D

2009-03-24 @ 07:01:06
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0