Klar

Hm, nu är jag klar att åka. Men jag kan ju inte åka förän om en timme. Usch, jag hatar att döda tid när man bara väntar på att klockan ska gå.. Dammsög och donade igår också, så det kan jag ju inte görna göra idag igen.

Skulle ju kunna sminka mig, men jag känner inte för det idag. Jag är väldigt glad att jag inte är en sån som inte kan gå utanför dörren utan smink. Väldigt glad, det måste vara besvärligt, om man måste sminka sig bara för att gå o handla, typ. Det är ju inte så att jag är anti smink, det lät nästan som så, men alltså, jag sminkar mig ju, men knappast varje dag, kanske fyra dagar i veckan, eller nåt. Känner att det verkar lite onödigt att vara beroende.

Man kommer liksom till en punkt i sitt liv då man fattar att allt inte kretsar kring utseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0