Feber

Idag har jag haft feber. Lars påstod att jag hade haft det under natten, och när klockan började bli tolv-ett så kände jag det igen. Kände mig helt utslagen, usch! Och sådär har jag gått runt idag. Har dock överlevt två besök. Haha. Marie var hit under sin lunch i ungefär en timme och sen kom Malin innan hon skulle hämta thaitjejen på innebandyträning i typ en halvtimme. Nu ska jag nog ta o borsta tänderna - igen - och fara hem till Lars. Hade velat se Spårlöst, och jag tror det börjar nio, tror inte jag orkar, men det vore trevligt att se, för det är bra - och jag missade förra veckan. Borde diska, men det finns ingen ork. Uscha.

Ibland är man bra på att tycka synd om sig själv.

Och, apropå inte så mycket - jag & Lars har varit ilag i fem månader nu, tiden går fort när man trivs. <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är hårt att vara ute och festa med mig ;)

Men krya på dig !

2009-03-16 @ 20:58:10
URL: http://camillagrip.blogspot.com
Postat av: Johanna

Va gammal du låter när du använder ilag. Haha :P

2009-03-16 @ 23:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0