Ringbolaget

Jahapp. Åkte bussen till Färila igen på tisdag eftermiddag. Åkte till Marie en sväng och hämtade bilen som jag hade hos dom. Sen for jag hem, tittade på Top Model och la mig, typ. Nio var klokan då. Var sjuk och jättejättetrött.

På onsdagen låg jag hemma i sängen läänge. Tillslut blev jag väldigt rastlös och kände mig även friskare. Åkte till Jonas & Marie o åt, såg Top Model och umgicks. Trevligt. For till Lars och sov.

Nästan frisk på torsdagen. Gick på arbetsintervju på Ringbolaget. Får troligen jobb snart så fort nån slutar. Hon chansade på att det skulle bli inom ett par veckor eftersom det var så mycket nyanställt folk och det brukade bli ett par som slutade efter typ en vecka för dom inte kände att det var nåt för dom. Typ. Ska dit på onsdag o lära mig lite iaf.

Sen satt jag hemma. Och så kom Marie innan hon skulle på matten. Var här ett tag. Umgicks. Sen for hon. Jag såg teve och bara myste, typ. Sen kom Lars och hämtade mig, vi for till Tallåsen hem till Henkes föräldrar och lämnade Lars skoter. Sen for vi hem. Jag målade en garderob i Felicias rum, Lars packade. Sen la vi oss. Skönt.

Glömde nästan det. Jag fick en ny granne igår också. Den ni.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Kul med jobb! Kanske inte det roligaste att jobba pa Ringbolaget, men det ar ju pengar iaf.

2009-02-13 @ 13:16:11
URL: http://majakristin.blogg.se/
Postat av: Anna

Det verkar som att folk kommer och går på Ringbolaget. Känner flera som jobbat där. Men det är ju trots allt ett jobb, och du får ju pengar för det :) Ha en bra helg!

2009-02-13 @ 14:49:34
URL: http://annaanilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0