Long time no see

Nu var det längesen jag skrev igen. I onsdags var jag i vilket fall på Ringbolaget och medlyssnade. Får se hur det blir med allt, vet inte riktigt vad jag ska tycka.. Men vi får se :) Ska dit igen imorrn, tisdag iaf :)

Onsdag. Vad gjorde jag då? Jag minns inte. Troligen en lönlös dag, alltså. Jag har för mig att jag klev upp rätt tidigt för att jag skulle göra nåt. Men jag kan missminna mig, det kan jag.


Torsdag. Var till Lillhaga o hälsade på. Lika trevligt som alltid. Var där i princip hela dagen, åt middag och grejade. For på träning till Färila vid sex. Det tog emot, men det var skönt när det var gjort.


Fredag. Klev upp, Ida kom med bussen. Vi sågs uppe på skolan halvnio. Hon skulle på UC och prata med syv. Jag passade Nathalie under tiden. Najs. Ida börjar plugga nu i veckan iaf. Det är bra :) Sullade runt lite på Ljusdal. Det var svinkallt. Jag gick hem när Ramsjöbussen åkte, typ. Halvtolv alltså. Malin kom hem till mig över lunchen. Jag bjussade på nudlar. Snällt va? :) Sen följde jag med Lars till Hofors och Malin gick tillbaka på jobbet. På kvällen när vi kom hem så for jag till Färila till Marie. Var med henne & Lotta. Snackade skit, åt godis, mådde gott. Elva for jag mot Kårböle. Tog med mig Jenny från Kåken. Kom hem. Sov. Produktiv dag.

Lördag. Jobb. Åkte hem till Kårböle när jag slutat. Åt och sådär. Faster, Kent och Lovisa kom. Myyys. Sen blev det melodifestivalen. Sen sova.

Söndag. Vaknade. Strök. For och jobbade, typ. Åkte hem till Marie en sväng efter jobbet. For hem, duschade och sådär. For till Lars. Kramades. Myyys.

Ja, det var väl min vecka i stora drag.

Idag tvättar jag. Har jättemycket tvätt. Har aldrig haft såhär mycket. På riktigt. Måste dela upp den mörka 40-tvätten i två också. Så mycket är det. Hujeda mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0