Hemma i byn

Usch, jag är sjuk och eländig. Igår bestämde jag mig för att åka hem till Kårböle, så jag for till Färila och åkte hem med mamma. När jag kom hem insåg jag att sist jag var hemma hade vi julgran och hela köret här. haha. Det är alltså ett bra tag sen.

Idag känner jag mig lite borta och väldigt dödssnorig. Jättejättefint väder ute och hur mycket snö som helst. Plogkanterna var jättehöga såg jag igår när vi for in i Kårböle. Dom gick upp till hastighetsskyltarna, skulle dom ploga upp en gång till skulle man ju inte se vilken hastighetsbegränsning det är. Haha. Helt sinnessjukt mycket snö alltså. Mysigt värre. hade jag inte varit sjuk hade jag tagit en promenad runt byn och tagit en massa kort, japp. men nu är jag sjuk, men jag tar nog en tur ut på gården iaf. Det får nog räcka. Haha.

Kommentarer
Postat av: Kristin

o har ar det typ 35 grader varmt och sand, sand, sand overallt! Det ar svart att forestalla sig att det ar minusgrader och sno hemma. Det kanns som att det ska vara sommar nar man kommer hem, men sa ar det ju inte, haha :p

2009-02-12 @ 04:58:02
URL: http://majakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0