Ängersjö

Igår klev jag upp sju. Åkte hem från Lars, åkte o tankade, kom hem - åt och donade. Mormor och morfar kom lite innan nio, och då for vi mot Bollnäs. Morfar skulle läggas in och operera knät. Spenderade endel tid på sjukhuset medan morfar tog prover o så. Sen vinkade vi hejdå till morfar som skulle stanna över natten. For tillbaka till bygderna igen. Jag följde med mormor hem till Ängersjö. Trevligt. Mysigt. Det var längesen jag sov där. Jättelängesen. Klockan sex var jag nästan utslagen men tänkte att jag skulle hålla ut så jag kunde se Halvåtta hos mig innan jag la mig åtminstone. Det gick bra. Nio la vi oss. Haha. Så tidigt har jag nog inte lagt mig på år och dar.

Min mormor och min morfar är bäst. Jättebäst.

Imorse klev jag också upp sju. Det gick bra. Hade ju ändå sovit länge på natten. Haha. Åt frukost o så. Tog bussen hem till Ljusdal igen typ halvnio. Har varit hemma nu i typ två timmar, och jag har inte gjort nånting över huvud taget. Ska nog ta o kasta mig i duschen sen och så skulle jag ha varit ner o bokat tvättid med. Och gått på UM. Men det hinner jag nog. Tror nog att jag och Johanna ska äta middag tillsammans med. Det blir nice. Så slipper man äta pasta och pulversås, typ. För det känns lite som en sån dag idag. Som en dag när man inte orkar gå o handla. Haha.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Kanon! Mitt tag gar fran t-centralen 16.20 den 16de mars, kommer kanske fram i Ljusdal kring 19.20 eller nat, vet inte riktigt hur lang tid det tar. Det ar direkt-tag iaf!



Hur blev det med ringbolaget? Har du hort nat mer? puss

2009-02-18 @ 15:35:13
URL: http://majakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0