Tre dagar

I förrgår var jag ju till Ramsjö. Märktes så himla väl att det var år & dagar sen jag var där. Nathalie blir så stor! Hon kan gå nu också. Inga långa sträckor, menhon reser sig själv och går ett par meter :) Det blev en massa gos, prat & svull. Det känns alltid så bra att vara i Ramsjö. Ida, John och Nathalie är bäst! :)

Igår var jag med Hanna i princip hela dagen. Var på Ljusdal o köpte en reseryggsäck blandannat. Sen bokade vi alla boenden och sådär, så nu känns det lite mindre gruvsamt att fara iväg när man vet att man har nånstans o sova.. På eftermiddagen/kvällen tog jag med mig Felicia och for till Lovisa. Hon fyllde 2 dagen innan. Men då var jag ju i Ramsjö så det fick bli ett dagenefterfirande istället. Och inte var det mindra folk för det. Fullt hus!

Idag var jag också med Hanna. Hon kom till mig innan hon skulle börja jobba. Så vi bokade flyg hem och redde ut lit andra frågetecken. Så. Den 9e oktober kommer vi hem :) Ungefär vid 16 landar vi på Arlanda och sen åker vi tåg hem vid åtta. Hemma i Ljusdal ungefär elva. Sen när Hanna gick iväg på jobbet så for jag till Nore. Pussade lite på Felicia som kom hem från dagis strax efter att jag kom dit. Kommer ju inte få träffa henne nåt mer nu förrns jag kommer hem. Lars däremot har jag en vecka till att pussa på. TUR! :) Och så kom Mia och Eva och hämtade Felicia, och Felicias storebror from another father var med han också :)

Nu sitter jag och väntar på att Lars ska komma hem. Han är iväg o tränar. Så himla duktig! Sen ska vi äta. Blir nog hamburgare. Lyxigt värre! (Ehm..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0