TRÅKIGT

Åh, jag har så tråkigt. Lars ligger i soffan bakom mej och tittar på Criminal Minds. Det vill jag inte se, det är inte speciellt bra, det är sånna program man tittar på om man verkligen inte har nåt bättre för sig. Sånna kriminalserier som det går tusen olika av. Men jag känner inte för att titta på sån döteve. Jag vill hitta på nåt. Men det blir svårt själv, Lars tyckte att jag skulle lägga en patiens, det tyckte inte jag. Fy tusan vad tråkigt. Hade jag varit trött hade jag kunnat lägga mig, men det är jag inte, känner mig snarare lite speedad. Hm.

Idag har jag i vilket fall jobbat. 9-18. Det har gått bra, förutom att man blir väldigt irriterad ibland på folk som tror att dom vet bäst och blir sur för att andra "inte gör det dom ska" medans dom själv gör allt annat än det man ska. Jag växlade pengar idag. Hur mycket som helst. Sen gick miss Växel och växlade två gånger till fastän att det verkligen inte behövdes. Och med verkligen inte menar jag verkligen verkligen verkligen verkligen inte. Usch, sånna borde sättas på plats. Dock inte av mig, jag vill inte bli hatad. Haha.

Och tydligen ska Hanna flytta hem i slutet av Maj. Det tycker jag om, men alltså måste jag skynda mig att åka o hälsa på henne. Satt och tittade på tågbiljetter för ett tag sen, synd att det är så dyrt, men jag ska unna mig. Känner verkligen att jag vill dit en gång till innan hon flyttar hem. Vi hade det så himla trevligt sist. Om ni frågar mig iaf. Haha.

Imorrn är det jobb. 11.15 - 20.10. Blir nog bra, dock är jag inte direkt ett fan av stängning, men det ska bli skönt att få sova lite extra imorrn, det ska det. Stänger ända fram till söndag nu, så det är bara att bita ihop :P

Usch vilket osammanhängade inlägg. Jag ursäktar mig med att jag har tråkigt och mest skriver för att skriva. Har liksom inget bättre för mig. Stackars er.

Kommentarer
Postat av: hannie

Åh elin :)

2009-04-16 @ 23:11:15
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0