Svartmyror

Följde med Lars igår till Lill-Hans. Har aldrig träffat människan förut. Men nuså. Där var typ Stefan, Thina, Catti, Jimmy och Hans. Vissa drack, vissa inte, jag och Lars var en del av dendär gruppen "vissa inte". Ordentlig som man är.. Vi åkte hem typ halvtolv eller nåt och då la vi oss.

Nu sitter jag här. Lars sover. Han ska inte klaga på att jag sover så länge på dagarna. Han sover längre! (När han inte har ställt väckarklockan innan jobbet, givetvis.) Idag är det soligt och fint ute igen. Tydligen så ska man dricka då det är så fint väder, men jag blir lugn jag som vanligt. Innan det är färdigt får man väl skjutsa runt på Lars. Då kanske man måste fly fältet.. Frågan är vart :P

Inte tirräckligt varmt för att gå ut o gassa än, känns som att man kommer göra det hela dagen i vilket fall som helst, så då kan man ju lika gärna ta o gå ut om en timme eller nåt när det börjat bli lite varmare.. Har bestämt att vi ska städa Lars bil idag, slänga skräp. Det behövs. Han tyckte att vi skulle gräva upp några buskar. Så det är väl det som är dagens planer.. Tur att man är så ordentlig. (Jenny tyckte det var kärringvarning på mig igår för att jag hade planterat om blommor. Haha.)

Innan Lars varknar får jag väl roa mig med att döda svartmyror, typ. Dom är överallt. Dock bara i köket än så länge. Men där trivs dom, och dom är många.. Usch. (Inte ett sånt "usch vad dom är äckliga" utan snarare ett "usch vad dom är jobbiga och tråkiga att döda").

Ha en varm dag. För det ska jag ha. Indeed.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha! du är rolig! =)

2009-04-26 @ 11:13:19
URL: http://woxliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0