Stay The Night

Igår for jag till Lars när jag var klar i tvättstugan. Lagade mat. Blodpudding. Yepp. Sen åt vi, umgicks. Spelade spel och donade. Sen fick jag för mig att städa så vi städade ur tre skåp i köket, så nu är det ordning och reda. Det blev mycket skräp kan jag säga. Så nu är det som sagt ordning och reda, och mycket rymligare än innan. Fick tom. med in muggarna som jag köpte i förrgår.

Jag och Marie var på Dollar i förrgår, och då köpte jag sex muggar hem till Lars (tyckte det behövdes) - 10 spänn styck. Yes. Men sen när jag skulle betala så fick jag bara betala för en. Höhö. Sån jäkla röta. När man drar in varor så är det flera stycken likadana brukar man dra in en och sen knappa in x6 liksom, det måste hon ha glömt. Så - det blev 10 spänn - för sex muggar. Lätt värt! (Och inte är man ärlig och snäll o säger till den stackars kassörskan heller)

Nu sitter jag i vilket fall hemma, lyssnar på Stay The Night med Alcazar. Den som var i Melodifestivalen. Alltså, Alcazar är ju lite töntstämpel. Men jag kan vara töntig, för man blir så glad av denhär, har lyssnat på den om och om igen nu både igår och idag typ. Jätteglad blir man. Den är så peppig. Uh, I love it! (Fast imorrn är den säkert sönderlyssnad)



Jaja, jag väntar på att Marie ska komma iaf. Det blir väl om en halvtimme eller nåt kanske. Kanske dags att göra i ordning sig. Typ, byta om och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0