Sommarjacka

Var på möte om förankringskonferens. Vi var utökade med tre pers från sist. Åh, jag älskar Feriba och Bahar, vilka jäkla smarta tjejer alltså. Sitter på så jäkla bra ideer så det är inte sant..

Efter det gick jag hem igen, (ja, jag och Johanna var duktiga o gick upp på skolan) Kristin var kvar hos mig då. Hon satt med datorn. Hennes har ju pajat.. Vi åt och sådär. Gick på Fifty, och jag köpte ny sommarjacka. Den på herravdelningen. Förhoppningsvis ett bra köp! Sen gick vi och satte oss i solen utanför förvaltningshuset. Skönt. Sen gick jag hem till mig och Kristin hem till sig. Hon skulle hem till Kårböle, skulle åka med sin papi hem.

Nu ska jag väl ta o fara till Lars snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0