Soligt

Idag har Marie varit här med mig, i Nore. Vi har suttit ute i solen. Pratat och bara umgåtts. Treeevligt. När hon for åkte jag in på Ljusdal en sväng o dejtades med Ida och Nathalie. Också trevligt. Måste åka o hälsa på dom snart igen alltså.. Kvart i fem kom Lars och Felicia hem. Lars åkte o tränade, jag lagade mat. Sen åt jag och Felicia ute, så lekte vi lite i sandlådan och sådär. Sen gick vi in o lästa böcker och så kom Lars hem. Felicia har lagt sig om låg o skrek nyss. Lars gick upp och nu var det ett tag sen.. Skulle inte förvåna mig ett dugg om han också har somnat.. Faktiskt. Jag sitter och ser teve. Lie to me nu. Blir nog teve resten av kvällen, japp.

Kommentarer
Postat av: hannie

Nä usch, förstod det men levde på hoppet. Jaja, du förstod vad jag syftade på iaf. Och det är ju tanken som räknas :)

2009-04-29 @ 21:40:14
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0