Soldag

Idag har det varit skitfint väder. Vaknade och åt frukost här i Nore. Sen tänkte jag åka hem men just när jag skulle låsa dörren så tänkte jag att: nej. Jag ska inte alls hem. Så jag satte mig ute och planterade om lite blommor. Sen ringde jag Jenny och när hon slutade skolan så hämtade jag henne. Vi satt här ute och gassade hela dagen. Åkte o köpte mat så vi kunde göra sallad. Gjorde sallad som vi åt. Gott! Satt ute och åt också, för första gången i år. Helt lovely! Massa tjejsnack hela dagen i en underbar sol. Helt perfekt dag! Indeed.

Skjutsade henne till bussen halvåtta, hon skulle på Kåken. Det tyckte jag inte om. Men så blev det. Så åkte jag till återvinningen med lite glasburkar och flaskor. Ordentligt. Sitter hos Lars nu. Har har varit i Hofors idag så han är inte hemma än.. Men tydligen skulle han hälsa på på nån fest också och lite sådär, så det dröjer väl typ tusen år tills han är hemma igen. Trist..

Sitter och lyssnar på Livet är en schlager-låten. Så himla bra. Alltså, jag måste skaffa mig den filmen jag. Den är ju himla bra den filmen, faktiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0