Ramsjö

Idag har jag varit i Ramsjö. När jag skulle åka sprang jag in i Kent, Lovisa & farmor på parkeringen också. Trevligt :) Farmor är så jäkla bra. Haha. Jag älskar henne! Dock klagar hon jämt på att jag plattar håret, och grejen är ju den att det gör jag ju verkligen inte varje dag, bara det att jag lyckas tajma in plattningen och farmor på samma dag. Jämt. Haha.

Men - sen for jag till Ramsjö i det fina vädret. Glassade med solbrillor i bilen och poppade en skiva som jag brände innan jag for. Åh, bäst! Sen kom jag fram och umgicks till tusen, typ. Gosade med Nathalie som fortfarande är lika gullig - om inte gulligare, hängde på balkongen i solen, gick ut och gick med barnvagn och Idas & Johns nya hund Bosse, svullade och hade det allmänt skittrevligt. Som vanligt. Åt god mat med, dom gör jämt så himla seriös mat alltså. Vuxenmat liksom. Hahaha.



Hon är fan min! <3

For hem vid sju typ. Marie kom en sväng. Och så har jag diskat (ÄNTLIGEN!). Känner att jag måste dammsuga lite också för att kunna somna bättre. Känns alltid bättre att somna när det är städat och fint. Men det blir ju alltid sen-städning när man sover hemma eftersom det inte händer alltför ofta att man sover hemma. Men det är väl bra att man gör det ibland å, så blir det städat och torkat liksom. Haha.

Skulle vilja ta en dusch med. Hoppas inte grannarna dödar mig. Jag får duscha snabbt.

Och, sist men inte minst. En bra låt. Lite deppig text kanske, men en väldigt skön låt som liksom är behaglig att lyssna på om man inte analyserar texten.

Titiyo - Love has left your eye



(Och ja, nu har jag lärt mig att lägga in Youtube-klipp utan videon. Höhö. Så skönt när det är en video/bild som inte är värd att visas, liksom. Prima!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0