Nya kassor

Idag har jag varit i Lillhaga hos faster, Kent och Lovisa. Varit ute o lekt i det härliga vädret. Varit på Dollar med faster. Suttit inne o umgåtts och sådär. Lika bra som alltid. Lite som en tillflyktsort, eller nåt (inte för att det är en annan ort, men ni fattar) - dit kan man komma och bara vara. Det är skönt!

Nu ska jag duscha. Sen ska jag sova. Kanske läsa lite bok innan jag blundar till. Imorrn är det jobb. Kämpigt att kliva upp. (Ännu kämpigare att jag inte är speciellt trött just för tillfället) Huua. Börjar åtta. Ska alltså kliva upp typ halvsju eftersom jag läre åka halvåtta. En timme känns lagom. Men jag har ingen frukost. Blev lite spontant, trodde idag jag skulle sova hos Lars ikväll, men så blev det inte, så nu har jag ingen frukost eller nåt. Får väl käka nudlar eller nåt, för det har jag. Känns dock inte riktigt som frukostmaterial. Men man tager vad man haver. Inte direkt nån affär som har öppet imorrn vid halvsju, liksom.

Ska bli rätt skönt att få vakna upp till en ny dag imorrn faktiskt, o få titta på dom nya kassorna på jobbet med. (YES - dom har äntligen kommit) - synd att jag inte har kassatjänst imorrn bara.. Hade varit flashigt att få sitta och känna in lyxen liksom. Hähä. Men det blir till att packa upp varor hela dagen. Det tycker inte min kropp om speciellt mycket, får ont i ryggen, men det är ju bara nån dag nån gång ibland så det överlever jag nog :)

Pratade med världens bästa Ida på telefon ikväll med. Hon är himla bra. Och så pratade jag med mamma. Min mamma som är bäst i hela världen. Helt oslagbar.

Och så saknar jag Marie, nu får hon komma hem från Mallorca. Men - på måndag får man träffa henne igen. Naaaajs.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0