Halvsju

Vaknade av att Felicia ville upp. Klockan var då HALV SJU. Fattar ni? HALV SJU! Hade varit en sak om hon var pigg, men hon gäspade och hade sig och va inte alls speciellt pigg. Men det var bara till att kliva upp det. Vi har väl inte gjort så mycket idag, lekt, läst och varit ute typ. Hon ville ha gröt till lunch så då gjorde jag det, känns som att om en unge frågar efter gröt så ska man ge dom det. Men hon älskar gröt. Hon åt typ dubbelt så mycket än vad jag gjorde. Duktigt. Sen gick vi upp, hon skulle sova middag. Jag somnade innan henne. Vaknade typ en timme senare, och va dödstrött, men lika bra att kliva upp.. Så nu sitter jag här. Ska nog ta o läsa lite. Har börjat på Carolina Gynnings bok Ego Girl. Han läst kanske en fjärdedel sen igårkväll. Lika bra att fortsätta. Och så är det ju så fint väder ute så jag hade ju helst suttit ute men då hör jag ju inte när Felicia vaknar.. Dumt.

Blir Kårböle ikväll iaf, men Lars och Felicia. Äter väl kanske där, får se om Felicia är vaken till halvnio då brasan tänds. Sånt som återstår att se. Hoppas hon sover länge nu så hon inte är så trött ikväll.. Och det är ju inget dagis som hon ska upp till imorrn heller så det är ju bra..

Nejni, boken kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0