Stan & Knalleland

I förrgår natt tror jag det var och när vi låg och det blev tyst så frågade Hanna om jag tyckte att det var en sån tystnad som kommer innan man ska sova. Jag skrattade åt henne - för det var en väldigt udda kommentar. Sen sa jag att ja, det tyckte jag. Sen sov vi. Haha.

Igår när vi hade vaknat och donat färdigt så for vi på stan. Handlade lite, och så var det marknad där med så det var rätt mycket folk ute. Åt ute gjorde vi också, och väntade på bussen väldigt länge. Men hem kom vi, och hemma så myste vi lite bara. Letade upp en massa gamla danslåtar gjorde vi med och försökte minnas danserna som vi gjorde på dan gamla goda tiden när vi dansade med våra tre vapendragare Kristin, Martina & Madde. Framgången var väl både kass och bra. Vi mindes lite iaf, och det var ju kul. Haha.

Idag när vi vaknade så hurtade vi iväg oss i motionsspåret och gick väl ungefär en halvmil. När vi kom hem var det frukost och det var dödsgott. Sen duschade vi och donade lite och sen tog vi bussen in till Knalleland där vi handlade lite till. Jag köpte en mörkblå kofta som känns som ett väldigt bra köp faktiskt. Vi har lagat middag och ätit med, och det var väldigt behövligt. Också dödsgott. Så nu sitter jag här, väldigt mätt och väldigt belåten och Hanna ritar sina mönster i fjärdedelsskala igen. Det ska vara inne imorrn så det är nog bra att hon gör det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0