Mathandling

Idag gick jag härhemma i Borås till på eftermiddagen då jag for in till stan och mötte upp Hanna & Hanna. Haha. Kul. Lite scary att åka buss själv för jag vistte ju inte när jag skulle plinga, men det gick bra. Satt på Södra Torget o väntade lite och sen kom Hanna, och hennes klasskompis som också hette Hanna. Så gick vi hem till "den andra Hanna" för "min Hanna" skulle kolla på hennes lägenhet eftersom den andra Hanna skulle flytta till Göteborg. Himla najs lägenhet får jag lov att säga!

Efter det drog vi på Ica och handlade. Två kassar fulla med mat och svull. Det är gräjt. Åkte buss en jäkla omväg, men det gjorde inget. Sen när vi kom hem blev det tortillas. Gott. Och mätta blev vi. Sen gick vi ut och satte oss och sen har vi bara suttit i sängen och läst bloggar och myst typ. Nu ritar Hanna lite mer klädmönster medans vi väntar på att filmen som vi håller på o ladda hem är klar. Yes. Hoppas den funkar bara, annars gråter vi nog lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0