Konflikter

När jag sitter och kollar på en dokumentär om världens konflikter är det dags att sova. Det var allt annat än intressant, flippade över till trean där Sex and the City precis hade börjat så när det har slutat så är det sovdags för Elin.

Idag har jag lekt med Kristin (som sagt) vi har mest suttit här och sen gjorde vi en lov till JLL, Ljusdals Motor, Dollar och Delins. Jag köpte den underliga juicen som jag hittade när jag och faster var på Dellan. Cocosjuice (med banan & ananas). Lite underlig, men god.

När Kristin gick åt jag mat. Det blev födelsedagsmaten med älgfilé och murkelsås. Göttans. Sen gick jag till Linus. Han åker till utlandet imorrn i fyra veckor. Det är rätt dumt. Och jag är lite avis får jag väl lov att säga. Fatta vad fett och bara glassa i solen i en månad. Sen gick jag hem och Stefan kom och hämtade sin ring och nu sitter jag här.

Men som sagt, sovdags - gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0