Kalas

Idag var det kalas i Kårböle :) Trevligt trevligt. Min släkt är bäst. Farmor, mormor, morfar & Kristin kom. Och så var det jag, mamma, pappa & Jenny. Erik var i Hudik på Hudikmarknan, svikarn. Haha. Lika trevligt som alltid när man träffar farmor, mormor & morfar. Jag gillar dom tre himla mycket, dom är mysiga :) Åt go-mat: grillad älgfilé med klyftpotatis & murkelsås (mumma!) - sen fick vi go-tårta som mormor gjort också :) I like! Åt så jag höll på o sprack, men det gjorde inget - för det va de värt :) Fick en dammsugare av mamsen & papsen. Så fick jag pengar och ett fotoalbum av dom andra :) Kristin fick jag present av igår. Tack så mycket för alla paket :)

Sen for vi till Ljusdal iaf, jag & Kristin. Blev Järnvägs. Nyktert för min del, men roligt ändå :) Indeed. Knökmycket folk, varmt & eländigt men som sagt fortfarande himla trevligt :) Det var 50 spänn i inträde med, och det var ju inte så farligt. Träffade Emelie Lindh med, gick hem samtidigt som henne. Det var ju inte igår.

Nu ska jag sova, för imorrn ska jag upp o jobba - börjar halvtolv, så det är ju inte så farligt :) Men det ska bli skönt med säng nu faktiskt. Krypa ner under täcket o sussa lite.

Men en himla bra dag, tack alla som gjorde den :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tack för att jag fick komma :) o tack för en kanonkväll!

2008-09-07 @ 14:02:24
URL: http://majakristin.blogg.se/
Postat av: hannie

så du sviker mig med o skaffa dig en damsugare. wellwell,,

2008-09-07 @ 16:26:33
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/
Postat av: Tovan

Oj, har du fyllt år? Iaf får jag säga grattis i efterskott! ;) Hoppas att allt är bra med dig? Var ju så länge sedan man sågs. Vore kul att hitta på något nån dag eller så? :)

2008-09-07 @ 23:11:07
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0