Johanna, Kristin & Ida

Lördagens utgång var helt kanon. Jag, Marie & Kristin satt hemma hos mig och festade till lite. Snackade skit och hade allmänt röj. Sen gick Kristin till Annefrid en sväng och jag och Marie röjde vidare. Så himla äg! Sen kom Kristin tillbaka och så festade vi vidare och sen blev det utgång. Där var det också röj.

Så fruktansvärd klockren kväll! Underbart när man känner sig nöjd :)

Dagen efter mådde jag bra men var dödstrött när klockan ringde typ tio. For till Dellan i Färila och jobbade till halvnio och sen for jag hem till Kårböle med bilen. Där somnade jag himla gott för jag var dödstrött. Vaknade upp i morse, lika trött som när jag somnade som det kändes. Klockan var sju. Skulle åka med mamma till Färila och sen bussen till Ljusdal.

För - idag har jag lekt med brudarna :) Johanna, Kristin & jag gick upp på skolan och hämtade lite gamla saker och inspekterade nya bibblan. Den va lite väl tråkig om ni frågar mej, men ja - den va ju fräsch iaf. Men enligt mitt tycke så hade dom ju kunnat ta lite färg ist för bara grått vitt och ljusbeige. Menmen :) Sen gick vi ner på Ljusdal, hem till mej en sväng osv. Så gick vi lite på Ljusdal. Sen kom Ida :) med tjockismagen :) som snart inte är så tjock längre. Den sjunde är det ju sagt att den ska komma, men vi får se vad som händer :) Ja, vi fyra gick och fikade iaf - det satt fint. Haha. Sen gick vi runt lite mer, och sen drog Johanna, och sen drog Kristin så då gick vi runt lite mer. På bl.a Dollar & blomaffärn. Nice. Sen har vi bara suttit hos mig o pratat :)

Och nu sitter jag här. Känner att det är dags att laga mat snart. Haha. Så det ska jag nog göra. Det blir pärer, köttbullar, brunsås & lingonsylt. Göttans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0