Höst

Det slog mig precis att det är höst nu. Det känns lite galet, och det har säkert varit höst länge nu, bara det att jag inte fattat det förrän idag. Men sån är jag. Lite seg.

Idag var Ida och John här och så har jag hämtat bilen på Bilmetro, så det känns bra :) Äntligen slipper man vara billös. Haha. Sen när dom for hem så gick jag ner på Albins för Johanna jobbade, skulle kika om Kristins spel hade kommit och snacka lite skit med Johanna, så det gjorde jag. Innan det var färdigt satt jag på personalrummet och fikade. Men det gjorde inget, för det var gott. Haha.

Snart kommer väl mamma och sen blir det Kyrksjön med Johanna. Yes. Gud vad jag upprepar alla saker som jag redan sagt att jag ska göra. Haha. Fult.

Sen ska jag slå ett slag för bröderna Schulmans bloggar också. Alex och Calle. Sån läsning man skulle kunna ägna sig åt dagarna i ända när man är arbetslös. Dom gör världen lite bättre och lite roligare, sådär :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vet. Jag läser Alex blogg varje dag :D så jävla bäst. Haha.

2008-09-16 @ 19:59:38
Postat av: hannie

ja visst, så snart är jag känd. heh. nej. jag ställde in hemresan nästan helg, så jag tror det blir dex. men du, du får mer än gärna komma hit, då ska jag laga födelsedagsmiddag åt dig:)

2008-09-16 @ 20:42:07
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/
Postat av: hannie

jaja, du kan gärna supa skallen av dig här. bara jag får göra det också!!!

2008-09-16 @ 23:40:44
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0