Borås

Ja igår åkte jag en massa massa tåg. Det skulle ta mig åtta timmar att komma fram, men när jag var i Örebro så var tåget försenat en halvtimme nästan för det var nåt spår som var upptaget så innan det var färdigt bytte dom spår som det kom in på. Vi var sjutton på det tåget som skulle hoppa av i Herrljunga och åka vidare mot Borås och givetvis så missade ju vi tåget som det var tänkt att vi skulle åka. Mindre bra, men vi fick åka ett senare istället så det löste sig ju :)

Halvsju var jag framme i Borås och då kom Hanna och mötte mig på stationen, sen tog vi bussen hem till henne, åkte med en busschaufför som varken jag eller Hanna var förtjust i. När vi kom fram så gjorde vi väl inte mycket. Åt och sådär först. Sen ritade Hanna mönster som skulle vara klara på måndag. Då gayade jag dator. För - hallå - Hanna har ingen teve. Sug på den ni. Haha. Skapligt ovant, men det går nog bra det å :P Haha.

Varmt var det inatt när vi sov iaf, jag är inte avundsjuk på Hanna som sov med täcke. Jag tog en filt som jag knappt hade på mig. Det gick an. Haha. Satt o diskuterade lite igår med vad vi ska hitta på i veckan. Det kanske blir en sväng till Göteborg eller så. Vi får se vad som händer :)

Men. Jag känner på mig att det kommer att bli en bra vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0