Avloppsproblem

Åh. Jag sitter och lyssnar på Billy Talents första album. Det är nostalgi (även fast jag inte är jättegammal, och även fast det inte var 20 år sen jag lyssnade på det - snarare 20 delat på 10). Påminner så himla mycket om när jag bodde uppe i garaget på Bergsgatan och Kristin bodde i gammelhuset med knäpptanten. Det va tider det :)

Idag har jag ett annat i-landsproblem att ta upp. Mitt avlopp i duschen. Jag duschade i morse och när jag var klar var det vatten i säkert två tredjedelar av badrummet. Inte riktigt, men absolut inte långt ifrån. Vattnet rinner ju undan på några minuter, men hallå. Ska det vara så? Nej. Så då tänkte jag att om det är nån som känner sig manad så blir jag glad om denne kommer och åtgärdar problemet åt mig. Det finns pulverkaffe som kan skänkas tillsammans med hetvatten som någon form av lön. Det är bra.

Jag tror nästan att jag måste göra en ny blogg med dagens i-landsproblem. Dom är verkligen förjävliga.

(Haha)

Kommentarer
Postat av: Marie

Du får ta o mecka lite :) nejdå, visa att du är kvinna uti fingertopparna Elin. RING NÅN SOM KAN HJÄLPA DIG :D Och angående TopModel. Nu har det ju gått både igår, idag och imorgon. Det brukar väl bara visas tis - tors vanligtvis? :s

2008-09-17 @ 21:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0