Röjarnatt

Det va himla trevligt att bowla, jag var faktiskt ovanligt duktig, fick bara spö av herrarna men faktiskt inte med många poäng. Duktigt Elin.

Sen åkte jag hem över natten.

Igår blev det krogen. Satt hemma först och fixade iordning mig lite och sen gick jag till Henke där han, Pahlbäck och Pahlbäcks brorsa var. Efter ett tag ringde Jyothi och då gick jag hem för att hon skulle komma. När vi hade fixat färdigt gick vi till Henke igen. Jag var hur på G som helst hela kvällen.

När vi kom till kön till Stadt så var den verkligen hur lång som helst. Vi bestämde oss för att göra en fuling så vi kom in, det var nära att vi inte gjorde det för det var så mycket folk så det var fullt. Men in kom vi, och trevligt va de :) Musiken var dock kass så då gick jag & Jyothi på Järnvägs och skakade rumpa till klockan två.

Sen gick jag hem. Smällde i mej två paket med nudlar och gillade läget. Anton kom och skrattade lite åt mig och sen sov jag min skönhetssömn på lite diverse ställen i lägenheten, idag har jag jämrat mej lite över hur synd det var om mig.

Men det var värt det. Så himla värt! Hade verkligen hur kul som helst. Ruskigt lyckad kväll.

I vilket fall så har jag som sagt legat hemma o jämrat mej idag, försökt äta lite med jämna mellanrum och framåt halvfyra var dödshungern på intåg så då spatserade jag och Kristin till Salladsbaren och köpte svullmat, jag käkade kebabrulle. Gick upp till Kristin och åt, gick på Coop o handlade lite och snackade skit.

Bra skit!

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Darling, det var uberkul! Måste göras om!<3

2008-10-06 @ 00:26:08
URL: http://diamondhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0