Riktigt najs

Igår gick det väldigt fort att jobba. Det var skönt. Öppnade och slutade kvart i två. Jag var inte alls så trött som jag borde varit, och det var skönt :) Yes. Efter jobbet for jag hem till Kårböle. Hälsade på och åt lite mat. Det var trevligt. Dom blev lite förvånade att jag kom, men förhoppningsvis glada ändå. Haha. När klockan var kring sju eller nåt så for jag till Ljusdal igen. Idag hade jag tandläkartid så jag kände att jag inte orkade kliva upp en timme tidigare bara för att sova i Kårböle. Hemma skulle dom ju ändå lägga sig rätt idigt eftersom det var skola och jobb nästkommande dag. Alltså idag.

När jag kom till Ljusdal åkte jag till lägenheten. Pratade i telefon och sådär. Sen åkte jag till Nore. As usual. Riktigt trevligt - igen. Man mår så bra när man trivs. Och jag gillar att må bra. Haha.

I morse vaknade jag innan klockan ringde, elva var jag hos tandläkarn. Jag hade inga hål. Det var ju bra. Lite tandsten bara, men det har jag ju alltid när jag kommer dit så det var ju ingen nyhet direkt. Hon sa att allt såg bra ut och att jag skulle få en ny kallelse om ett och ett halvt år. Det slog mig då att nästa gång jag ska till tandläkarn så är jag snart 21. Jag får gå på bolaget. Jag kanske inte ens bor kvar här i Ljusdal. Ja, jag insåg liksom att ett och ett halvt år är en lång tid. Väldigt konstigt.

Idag skulle Lisa från Gavle Business Center ringa mig, och fråga om jag ville ha jobbet eller inte. Jag hoppas nästan att hon låter bli att ringa idag, och ringer imorrn istället. Inte för att jag vet vad det ska tjäna till, och troligen ringer hon om nån timme med. Jag vet ju inte själv riktigt än vad jag ska svara. Lite lurigt.

Idag ska jag göra dom tre D:na. Dammsuga, diska & duscha. Det är dagens ambition.

Men, mitt liv känns allmänt bra nu. Det är skönt. Jag går liksom runt och trivs dagarna i ända, det var ett tag sen man gjorde det om man säger så.. Riktigt najs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0